daspoy

daspoy

daspoy

daspoy

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی رومیزی ، انواعی از هدایای تبلیغاتی هستند که جهت استفاده بر روی میز در نظر گرفته میشوند.

هدایای تبلیغاتی که به مدیران اهداء میگردد، دارای کاربردهای مختلفی میباشد. یکی از کاربردهای مهم هدایای مدیریتی، جهت استفاده بر روی میز میباشد. ست هایی که روی میز قرار میگیرند یکی از هدایای مدیریتی رومیزی میباشند.  

هدایای تبلیغاتی مدیریتی خلاقانه


از نمونه هدایای تبلیغاتی مدیریتی  که توسط افرادی خلاق تهیه و تولید میشوند، میتوان به ست های رومیزی تبلیغاتی خلاقانه، انواع ساعتهای رومیزی و ساعتهای دیواری و ساعتهای مچی خلاقانه و لیوانهای تبلیغاتی جالب که به صورت خلاقانه ای طراحی شده اند اشاره نمود. انواع فلش مموری ها که به صورت جالب و خلاقانه ای تولید میشوند، هدیه ای جالب برای مدیران میباشد. شکل و نماد یک شرکت میتواند به صورتی جالب با نوع کالای تبلیغاتی مرتبط شود. برای مثال یک فلش مموری میتواند به نحوی طراحی گردد که کاملا لوگو و آرم محصول و شرکتی خاص را معرفی نماید.


نتیجه گیری:
هدایای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی میباشند. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی، اهداء هدیه به مدیران میباشد که با توجه به نیاز مدیران به دسته های گوناگون تقسیم بندی میشوند. یکی از دسته های هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای رومیزی میباشد. هدایای رومیزی جهت قرارگیری بر روی میز طراحی و تولید میشود. هدایای تبلیغاتی هرچقدر به صورت خلاقانه تولید گردد، احتمال معرفی و دیده شدن تبلیغات و ماندگاری در اذهان نیز بیشتر خواهد بود.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد